Poate acum abia începi să strângi primele resurse pentru ca ideea ta să prindă contur sau deja ești în domeniu de câțiva ani. În orice stadiu ar fi business-ul tău, promovarea brandului prin marketing online este unul dintre cele mai bune cadouri pe care ți le poți face pentru a atinge succesul.
O agenție de publicitate online îți poate aduce rezultatele pe care le dorești. Chiar dacă ești prezent în Social Media, chiar dacă ai deja un site web și ai investit în elemente de branding la un moment dat, dacă nu ai o echipă care să se ocupe numai de marketing online și dacă nu știi cum se promovează online o afacere de succes, rezultatele nu îți vor aduce satisfacție.
Dar și agențiile de publicitate sunt de mai multe feluri. Poți să alegi un mediu corporate, cu ierarhii și protocoale de urmat dacă dorești să ajungi să stai de vorbă cu CEO-ul companiei sau poți să te gândești la un mediu prietenos, la o echipă restrânsă care poate să-ți ofere un pachet întreg de servicii din sfera promovării online și să discute cu tine orice problemă ai avea. Așa este și Ama Mihaescu CREATIVE STUDIO, un boutique agency care se poate plia ușor pe nevoile brandului tău
Iată cinci motive pentru care ar trebui să apelezi la o agenție pentru promovarea online a brandului tau:
Motivul 1: Strategia
Întotdeauna începem cu strategia și planificarea, indiferent ce vrem să obținem. Imaginează-ți afacerea ta precum o plăcintă de mere realizată după o rețetă tradițională. Știi care sunt ingredientele care o fac gustoasă, așa cum știi cam ce lucruri ai putea face în online pentru a te promova. Cu alte cuvinte, știi care sunt canalele și mijloacele. Dar trebuie să dozezi ingredientele și să adaugi acele arome care îi dau gustul irezistibil, așa cum respecți anumite reguli ca să nu o arzi sau să nu o coci prea puțin. Așa se întâmplă și în online marketing: o agenție de marketing online poate schița pași principali pentru ca „rețeta” să fie un succes. De asemenea, în online marketing sunt o mulțime de reguli ca să îți menții poziția bună în căutările Google sau pentru a evita să ți se oprească sau respingă promovarea plătită (prin orice mijloc PPC: promovare GoogleAds, FacebookAds și InstagramAds).
Așadar, fără o strategie nu știm încotro ne îndreptăm. Ce facem noi? Aflăm care sunt potențialii tăi clienți și competitori. Analizăm piața și găsim cea mai bună soluție:
- pentru a folosi timpul pe care îl ai la dispoziție într-un mod optim;
- pentru a obține rezultatele pe care le aștepți;
- pentru a ne încadra în bugetul pe care ești dispus să îl investești.
Într-un Boutique Agency ne aplecăm mult asupra laturii creative, dar înainte de toate ne gândim la fiecare detaliu și posibil scenariu. Poți crede că o agenție de marketing mare va acorda mai multă atenție acestei etape, dar timpul de multe ori foarte limitat pentru fiecare client în parte, deci lucrurile trebuie făcute rapid, pe bandă rulantă. În schimb, într-o agenție mică (precum un boutique agency), fiecare client, indiferent că este mare sau abia își începe povestea, este tratat cu atenție și răbdare. Într-o echipă mică detaliile pot să iasă mai repede la suprafață.
Motivul 2: Experiența
O agenție de marketing online are, de-a lungul timpului, o mulțime de clienți în portofoliu. Posibil să fi lucrat deja pentru cineva din domeniul tău de activitate sau unul destul de asemănător. Astfel că, experiența își spune cuvântul atunci când agenția crează strategia de promovare online.
Ce înseamnă, de fapt, experiența unei agenții de promovare online?
- Tool-uri și resurse
Un specialist în online marketing folosește Google Search Console, Google Analytics, SemRush (sau alte tool-uri specializate pentru SEO) și poate să transforme datele și statisticile în rapoarte pe care oricine le poate înțelege. Dacă vei lucra cu un Boutique Agency ai toate șansele ca acele numere din rapoarte să-ți spună ceva. - Știe să gestioneze situații de criză
Nu doar în PR pot exista situații de criză. Și în marketing online sunt momente în care lucrurile pot merge într-o direcție nu tocmai plăcută. Spre exemplu, cineva lasă un comentariu negativ pe pagina de Facebook al brandului tău. Acesta poate să afecteze imaginea companiei dacă nu este imediat gestionat. Amintește-ți de situația cu Puiul Fericit de la Agricola și cum acesta a fost aspru criticat după ce doar o postare de pe Facebook a ajuns virală (martie 2019). Noi putem fi mereu conectați cu publicul tău și le putem oferi răspunsurile de care au nevoie sau te putem contacta în cel mai scurt timp pentru a discuta în cazul în care apare o situație care poate degenera.
Dar în online marketing mai există o mulțime de situații de criză atunci când:
♦ Facebook sau Instagram pică;
♦ Site-ul tău pică;
♦ Apar erori inexplicabile;
♦ Anumite anunțuri sunt dezaprobate chiar dacă îndeplinesc toate regulile - Mereu în pas cu ultimele tendințe
Știi că urmează ca FacebookAds să mute bugetul de pe AdSet-uri pe Campanii? Noi ne informăm constant și suntem la curent cu toate aceste schimbări. Le aplicăm, la rândul nostru, pentru a nu afecta afacerea ta.
Orice agenție care se ocupă cu promovarea online trebuie să fie conectată cu toate noutățile din domeniu. Avem un job dinamic, unde într-un singur an pot să se întâmple atât de multe lucruri încât să nu mai poți recunoaște online-ul.
Motivul 3: Costuri reduse
Este mai accesibil să angajezi o agenție de marketing online decât să ai o persoană sau chiar un departament al tău. Nu trebuie să plătești taxe pentru angajat, nu trebuie să plătești asigurarea de sănătate și alte beneficii. De asemenea, un angajat poate să rămână o perioadă de timp în firmă și apoi trebuie să cauți o altă persoană pe care să o pregătești să preia proiectele în desfășurare. Dacă apelezi la o agenție de promovare online plătești doar serviciile de care ai nevoie și ai siguranța că vei primi materialele indiferent de dinamica personalului și de situațiile neprevăzute.
Un plus, dacă te gândești ca agenția ta de online marketing să fie una de tip boutique agency – costurile sunt și mai mici. Nu plătești renumele firmei la care apelezi, ci munca și atenția pe care ți-o acordă.
Motivul 4: O poveste
O poveste bună întotdeauna vinde! O agenție de marketing online îți va aduce una dintre cele mai bune povești pe care o poți spune publicului tău. Nu este suficient ca focusul să fie strict pe vânzări. Trebuie gândit pe termen lung!
Este normal să te gândești bine înainte să investești bani în promovare (în prețul serviciilor agenției de publicitate, în poze, în GoogleAds, în FacebookAds etc), mai ales că rezultatele nu se vor vedea de la început. Spre exemplu, pentru ca un site abia lansat să crească în poziția sa de pe Google trebuie foarte mult timp, răbdare și muncă.
Ai nevoie de texte bune, care să-ți rețină vizitatorii pe site. Ai nevoie de un tone of voice și imagini sugestive care să ajute publicul tău să te identifice printr-o mulțime de informații pe care le primește zilnic.
Motivul 5: Totul sub o singură umbrelă
O agenție de promovare online este formată dintr-o echipă de oameni care se pricep la tot ce înseamnă marketing online. Ai posibilitatea să discuți rapid cu un membru al echipei și să primești răspuns la toate întrebările tale. Poți să ai o legătura mai strânsă cu o echipă decât cu freelanceri diferiți, pe care ar trebui să îi coordonezi tot tu.
O agenție de marketing online lucrează în echipă și mereu se vor găsi mai multe idei pentru brandul tău. Iar dacă vrei să alegi între o agenție mare și una de tip boutique agency, gândește-te la costuri, la timpul pe care vrei să îl aloce brand-ului tău, la numărul de oameni care se vor ocupa de povestea ta și la imaginea cu care te identifici!
Dacă te-am convins să este timpul să faci acest pas,
nu uita ca Ama Mihaescu CREATIVE STUDIO este un Boutique Agency
specializat în marketing și promovare online.
Intră aici și povestește-mi despre tine!
Daca vrei sa primesti Tips&Triks, Articole si tot felul de Resurse utile pentru activitatea ta in Marketing Online, lasa-mi adresa ta si iti promit ca nu te voi deranja mai mult de doua ori pe luna.
Leave a Reply