• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Ama Mihaescu

Brand Yourself

  • SERVICII
    • START-UP KIT – Identitate Vizuală și Webdesign
    • Preturi PACHETE SERVICII
  • PRODUSE
    • Paleta de Culori a Brandului tau – Ghid practic
    • Mini Curs Online Lead Magnet
    • KIT Social Media
    • Vizualuri Social Media
    • SHOP
  • CUM LUCREZ
  • PORTOFOLIU
  • CURSURI
    • DIY Branding Day
    • Brand Yourself
    • Lead Magnet – Curs practic
    • LOGIN Cursuri
  • ABOUT ME
  • Contact
  • RESURSE
    • Semnificatia Culorii Brandului tau – Ebook Gratuit
    • BLOG
You are here: Home / Uncategorized / Cum să găsești un Designer Grafic potrivit pentru Identitatea vizuală a Website-ului tău în 8 Pași
iulie 15, 2021

Cum să găsești un Designer Grafic potrivit pentru Identitatea vizuală a Website-ului tău în 8 Pași

designer grafic

Ai luat decizia să lucrezi cu un Designer pentru Website-ul tău. Felicitări! Sau, mai degrabă, “cum îl găsesc”?

E greu să începi un proces de Branding și Web Design pentru Blogul sau Website-ul tău, mai ales dacă nu cunoști pe nimeni în jurul tău care să fi fost mulțumit de lucrul cu un Designer.

Și e de înteles acum, când piața e plină de agenții de promovare, Web Design, Branding și mai ales de designeri talentați, dispuși să îți creeze un Logo în câteva zile. Pe lângă toate astea, ai și tu “un prieten care se pricepe” și abia așteaptă să își creeze un Logo. Și atunci, cum faci să găsești Designerul potrivit pentru identitatea vizuală a Website-ul tău?

 

  1. Gandește-te bine ce ai nevoie

Designeri sunt mulți, iar unii dintre ei sunt specializați pe Branding, Social Media, Website, Materiale de promovare, printuri, UX și lista poate continua.
Dacă știi exact ce fel de Designer te poate ajuta să obții ce ți-ai propus, ai șanse mai mari să îl găsești repede și să fie potrivit pentru proiectul tău.

 

  1. Cere recomandari si referințe

Cea mai bună recomandare este cea venită de la cineva care a lucrat cu un Designer Grafic și și-a terminat de curând identitatea vizuală. Dacă nu cunoști pe nimeni care să fi trecut prin procesul de Branding, poți cere recomandări în comunitatea ta, sau pe grupurile de Facebook din care faci parte.

 

  1. Fă puțină muncă de detectiv

Poti afla mai multe despre un Designer citind testimonialele de pe Website-ul său, sau review-urile de pe pagina de Facebook. Dacă sapi mai adânc, vei găsi proiectele la care a lucrat pana acum, sau comentariile din Social Media.

 

  1. Informează-te singură

Poți să cauți singură pe site-uri specializate de Design sau în Social Media. Caută pe Facebook, Instagram sau Pinterest profile ale Designerilor care se apropie de stilul pe care ți-l dorești.

 

  1. Verifica Portofoliul si fii atentă la detalii

Ai nevoie de un Designer care să traducă vizual businessul tău în materiale profi și într-un Website care atrage vizitatorii din target. Verifica portofoliul, serviciile sau procesul de lucru al Designerului ca să vezi dacă îți place cum lucrează.

 

  1. Găsește pe cineva cu care rezonezi

Trebuie să ții cont că un proces de Branding și Web Design e destul de lung si complicat (durează 8-10 săptămâni) și e bine să ai alături o persoană cu care să ai chimie.

Poti sa iti dai seama de asta dacă își declară valorile pe Website-ul lor, poți citi Articolele pe care le scrie, sau poți să vorbești la telefon și să vezi dacă te poți conecta. Este foarte important să fie o persoană care îți place.

 

  1. Află prețul

Unii designeri sau agenții de Branding și Web Design au prețurile pe site, iar altora trebuie să le ceri oferta.

Costul proiectului tău poate diferi foarte mult de la un designer la altul în funcție de experiență, portofoliu, procesul de lucru, calitatea rezultatului. Dacă știi că prețul și rezultatul sunt aliniate, vei fi și tu pregătită mental să plătești prețul proiectului care, in cele mai multe cazuri, nu e mic.

 

  1. Contactează-l

Odată ce ai găsit câțiva Designeri cu care ți-ar plăcea să lucrezi, ia legătura cu fiecare și întreabă-i despre procesul lor de lucru, pachete și oferte. Discuția de clarificare e foarte importantă, pentru că poți simți dacă îți place și rezonezi cu Designerul la nivel personal, poți pune întrebări și poți înțelege ce presupune un proces de Branding si Web Design.

Ce ar trebui să întrebi la telefon:

  • Care este termenul proiectului?
  • Te ocupi și de cumpărarea și găzduirea domeniului web?
  • Cum organizezi și urmărești un proiect atat de lung?
  • Se poate achita pretul proiectului în mai multe tranșe?
  • Te ocupi și de mentenanța Website-ului?
  • Mă poți învăța cum să fac mici modificări pe Website?

 

Ai ajuns la final :). După ce ai analizat portofoliul, ai citit despre clienții mulțumiți, ai cunoscut omul din spatele afacerii și ai aflat prețul, e timpul sa alegi din lista scurtă de 3-5 designeri pe cel mai potrivit pentru nevoia ta.

În final, a mai rămas doar un singur lucru de făcut: să ai încredere în el sau ea că va crea pentru tine identitatea vizuală așa cum ți-o dorești.

 

În timp ce cauți Designerul potrivit, vino să vezi si Portofoliul si Serviciile mele.

 

Be bold, stay creative

Ama

 

Reader Interactions

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Informatii Utile

  • TERMENI SI CONDITII
  • POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
  • POLITICA DE COOKIES
  • CUM COMAND & CUM PLATESC

Copyright © 2025 Ama Mihaescu CREATIVE STUDIO

Confidentialitate & Cookies
Pentru o experienta cat mai placuta, folosesc cookies pe acest website. Poti refuza aici: Setari CookieACCEPT
Privacy & Cookies Policy

Confidentialitate

Acest site foloseste cookies pentru a-ti imbunatati experienta in timpul navigarii. Dintre aceste cookies, cele necesare sunt stocate pe browserul tau si sunt esentiale pentru functionarea site-ului. Folosim cookies de la terte parti pentru a analiza si intelege cum navighezi pe acest site. Aceste cookies vor fi stocate in browserul tau doar cu consimtamantul tau. Poti alege opt-out pentru aceste cookies,  dar acest lucru poate afecta experienta pe acest site.
Necesare
Întotdeauna activate
Cookies necesare sunt absolut esentiale pentru ca acest site sa functioneze corect. Aceasta categorie include cookies care asigura functionalitati de baza si securitatea website-ului. Aceste cookies nu stocheaza date personale.
Optionale
Orice cookies care nu sunt in mod special necesare functionarii acestui site si sunt folosite pentru a colecta date personale prin analytics, ads, sau alte continuturi embedded sunt denumite cookies non necesare. Este obligatoriu sa obtinem acordul utilizatorului inainte ca acesta sa poata naviga pe site.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ